دیدگاه‌ها (۶)

چرا نمیتونم وارد سیستم لسم در دوره های ضمن خدمت شرکت کنم. 


چرا نمیتونیم وارد سایت ltms شویم،اشکال از کجاست،لطفا راهنمائی کنین.  ممنون


این چه جور سابتی نیم ساعت طول مبکشه تا وارد بشی .بعدش تم اخر سر نمیتونی ثبت نام کنی . .


سلام چرا سوابق دورهام نمیان بالا چیکار کنم راهنمایی کنید لطفا


هر چی ثبت نام کردم نتونستم کلا س انتخا ب کنم. بعد هم با این وضعیت کرونایی جایی بودم که نت نداشتم .به هر صورت نتونستم شرکت کنم.


ازنحوه برگزاری آزمون تفسیرسوره کوثراعتراض دارم.
درسه بازه نیم ساعتی وحجم بالای ترافیک هیچوقت نمیشه 20000نفر آزمون بدن
درحین انجام آزمون اینترنت قطع شد وامتحانم روافتادم.
دست مسئولین بزرگواری که اینچنین معلماروسرکارمیذارن دردنکنه . تامیتونید به مردم آزاریتون ادامه بدید.


مدیرسو

سامانه آموزش، پژوهش و توسعه کسب و کار با هدف کارآفرینی و مرکز خدمات فناوری و شغلی با درک عمیق نیاز های آموزشی نسل جدید از سال 1400 فعالیت خود را به صورت رسمی برای ارائه ی بهترین پست ها و مطالب در زمینه های آموزش، پژوهش، فناوری، تکنولوژی، استارت آپ و برندینگ و دیجیتال مارکتینگ برای افزایش درک و آگاهی علم جویان عزیز در هر سطح و مقطعی به ویژه در رده سراسری به صورت تخصصی فعالیت می کند، ساتال توانسته است با بهره گیری از تخصص، تجربه و مهارت بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار
bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان
Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطلب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
پیوندها