10 تا از بهترین پلیر های ایرانی پابجی موبایل !

10 تا از بهترین پلیر های ایرانی پابجی موبایل !

10 تا از بهترین پلیر های ایرانی پابجی موبایل !

بازی PUBG قلب همه گیمرهاست. از زمانی که این بازی وارد بازار شد، در صدر جدول های جهانی قرار گرفت. با افزایش محبوبیت این بازی و انتشار نسخه موبایل تعدادی از بهترین بازیکنان جهان خلق شد . رقابت در زمینه ورزش های الکترونیکی به خصوص در پابجی موبایل روز به روز در بین بازیکنان بیشتر می شود. تعدادی از بازیکنان برتر ایرانی در سراسر جهان وجود دارند که هر روز برای تبدیل شدن به فاتح بازی با یکدیگر رقابت می کنند. در اینجا لیستی از 10 بازیکن برتر PUBG موبایل ایرانی در جهان آورده شده است.

1. سولسو (Solso)

امیرحسین (سولسو)
امیرحسین (سولسو)

سولسو یا Solso که در فضای مجاز با لقب Solsothebest شناخته می شود یکی از بهترین بازیکنان پابجی موبایل در حال حاضر است. فکر بازی خاص او و عکس العمل سریع به محرک ها در بازی عواملی از موفقیت او در بازی است. در گذشته او با موبایل و اکنون با آیپد بازی می کند و او همیشه از کمپر های در کمین ناراضی است. چیزی که او را از بقیه متمایز می کند، آگاهی از نقشه و قرار گیری در موقعیت های بی نظیر است. سولسو به عنوان یک رهبر عمل می کند و اسکواد را می تواند به خوبی هدایت کند. او نقش مهمی در عرصه بازی بخصوص برای کشور ایران دارد. او ایرانی ساکن در کشور آلمان که اکنون شروع به استریم های پر بازدید می کند .

سولسو را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

2. هارو (Haro)

حبیب (هارو)
حبیب (هارو)

هارو یا Haro استاد بازی پابجی است او با نام Haro gamers با پارو که پارتنر او در بازی است یکی از بهترین پلیر های پابجی است که به سختی می توان او را شکست داد ، او اعتقادی به اسکین ندارد و در اینستاگرام به آموزش بازی می پردازد. او در هر تقابل و دوئل مقابل حریفان کاملاً مسلط است و اعتماد به نفس او در بازی چیزی است که او را به یک بازیکن شگفت انگیز تبدیل می کند. او از قدیمی ترین بازیکنان پابجی موبایل است که طرفداران حقیقی دارد. او اخیراً یک تیم برای خود ایجاده کرده است.

هارو را در اینستاگرام دنبال کنید

 

3. فیفی (Fifi)

فیروزه (فیفی)
فیروزه (فیفی)

فیفی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دختر ایرانی است که در بازی درخشیده است، او در رتبه سوم لیست ما قرار گرفته درست مانند دو مورد قبلی در لیست ما، او فکر بازی و عملکرد خارق العاده ای دارد که باعث موفقیت هایش شده است . او طرفداران زیادی دارد و ساکن سوئد است.

فیفی را در اینستاگرام دنبال کنید


4. آرا (Araa)

آرا (آرا)
آرا (آرا)

از Dota 2 گرفته تا بهترین پلیر PUBG اروپا، Araa یکی از بهترین بازیکنان PUBG است که تا به حال با آیپد پلی داده است او نقش مهمی در ایجاد انگیزه بین بازیکنان تیمش دارد، او آنقدر به بازی مسلط است که یکی از پرچم داران در این عرصه است.

آرا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

5. پارو (Paro)

پریا (پارو)
پریا (پارو)

پارو در کنار هارو یک تیم فوق العاده را تشکیل دادند از آنها یک زوج واقعی به یاد می شود، پارو نیز با نام Paro که چندی پیش صفحه آن در اینستاگرام با حدود 200 هزار دنبال کننده بسته شد با حمایت های فراوان دوباره با قدرت بیشتر با یک صفحه جدید فعالیت می کند، از پارو نیز یک پلیر قدرتمندی یاد می شود که می توان در این لیست گذاشت.

پارو را در اینستاگرام دنبال کنید

 

6. متی پوکر (Metipoker)

مهدی (متی پوکر)
مهدی (متی پوکر)

متی پوکر از آن دسته افرادی است که سریعاً خودش را بالا کشید، او دوران زیادی را به تنهایی و بدون دوست گذرانده و کسی را نداشته تا حمایتش کند اما به طرز ناگهانی به تازگی توانسته برد های بیشتری را برای خود بدست آورد و با انتشار ویدیو های خود در فضای مجازی کاربران بیشتری را جذب خود کند، او به تازگی خود را به درجات والایی در اوایل سال جاری در رتبه بندی رسانده است، متی پوکر سلطان اسپری است و در نبرد نزدیک فوق العاده است.

متی پوکر را در اینستاگرام دنبال کنید

7.هایپوایم (Haypoaim)

ارسلان (هایپوایم)
ارسلان (هایپوایم)

ارسلان مقلب به هایپوایم پی سی پلیر و اسنایپ زن فوق العاده ماهری است که زیر و بم بازی دست اوست و کاملاً مسلط است. چیزی که هایپوایم را عالی می کند، توانایی او در لنگر انداختن یک موقعیت و نگه داشتن آن بدون توجه به فشار وارده از زوایای مختلف است. مهارت بی نظیر او در غلبه بر حریفان چیزی است که او را در لیست بهترین بازیکنان PUBG موبایل قرار می دهد.

هایپوایم را در اینستاگرام دنبال کنید

 

8. حسن تروی (Hasan Troy)

حسن (حسن تروی)
حسن (حسن تروی)

حسن یا تروی یا حسن تروی رهبر و مغز متفکر بازی است. بازیکنان دیگر او را به چالش های زیادی می کشانند اما او فقط در حال و هوای خودش است و در ماه‌های اخیر بسیار قوی شده است و احتمالاً یکی از مدعیان برتر رنک اروپا برای سیزن یا فصل بعدی خواهد بود ، صفحه اینستاگرام او نیز به یک دفعه از دسترس خارج شد اما توانست با صفحه دیگر دوباره شروع کند ،صدا گیری او در بازی بی‌نقص است.

حسن تروی را در اینستاگرام دنبال کنید

 

9.فِرِدی کیلر (FerediKiller)

فردی کیلر
فردی کیلر

فردی کیلر یکی از قدیمی ترین پلیر هاست او رهبر فردی تیم است او با ارائه خدمات بازی مثل یوسی و واسطه گری خرید و فروش اکانت و بازی کردن مثل یک شاه نمونه جایگاهی در این لیست به دست آورد. او می تواند با بازی های حواس پرت خود چنان موقعیت هایی برای تیمش بسازد که به تمام معنا یک سرمایه برای تیم باشد. ferediteam همیشه تیمی بوده است که بازی های انفجاری انجام می دهد و حریفان را به خلاقانه ترین راه ها به چالش می کشد.

فردی تیم را در اینستاگرام دنبال کنید

10. زهرا (Zahra)

زهرا (زهرا)
زهرا (زهرا)

در نهایت، زهرا یا Zahraplays با مهارت‌های قابل توجه خود در شوتینگ به فهرست ما راه پیدا کرد. توانایی دیوانه‌وار او در تضعیف تیم مقابل چیزی است که او را در بین بهترین بازیکنان PUBG موبایل قرار می‌دهد. او هم یکی از جوان‌ترین بازیکنانی است که صحنه را زیبا کرده است و احتمالاً برای سال‌های آینده پرچم دار ایران در رده بندی های اروپایی و جهانی خواهد بود. مراقب باشید که او ممکن است در آینده به راحتی به این رتبه صعود کند.

زهرا را در اینستاگرام دنبال کنید

 



مدیرسو

سامانه آموزش، پژوهش و توسعه کسب و کار با هدف کارآفرینی و مرکز خدمات فناوری و شغلی با درک عمیق نیاز های آموزشی نسل جدید از سال 1400 فعالیت خود را به صورت رسمی برای ارائه ی بهترین پست ها و مطالب در زمینه های آموزش، پژوهش، فناوری، تکنولوژی، استارت آپ و برندینگ و دیجیتال مارکتینگ برای افزایش درک و آگاهی علم جویان عزیز در هر سطح و مقطعی به ویژه در رده سراسری به صورت تخصصی فعالیت می کند، ساتال توانسته است با بهره گیری از تخصص، تجربه و مهارت بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار
bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان
Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطلب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
پیوندها